Kızlar merhaba evleneli 3 yıl oldu ilk evlendiğimizde korunmadık ve hemen hamile kaldım kıızm iki yaşını üç ay geçiyor ve ikinci çocuk düşünüyoruz korunmayı bıraktın en son 29 Temmuz’da adet gördüm ve bitince hemen ilişki oldu yumurtlama döneminin sadece bir gününde ilişki olabildi eşim yoğun çalkştığından ve küçük kızım yüzünden çok sıklıkla olmadı ben tek cocuğum annemın başka olmadı kuzenımın 10 yıldır yok çocuğu halamında 30 yıldır yok korkuyorum benimde olmaz diye şimdiden stres yapıyorum 😒