Beyzanrrr 15 haftalık hamileyim koltuk kaldırmıştım ağrılarım oldu hastaneye gittim altran muayene etti acilde doktor akıntım olduğunu söyledi ve Neo Penotran die fitil verdi nette kullanıma uygun değildir dio aranızda kullanan var mı acaba ?
gamzecgr Beyzanrrr siz doktoru dinleyin doktorların verdiği çoğu ilacın prospektüsünde hamilelere uygun değildir ya da doktora danışıp kullanın diyor
gamzecgr Beyzanrrr büyük ihtimalle akıntı iltihaplı o yüzden vermiştir diye düşünüyorum o durumlarda kullanılıyor çünkü
gamzecgr Beyzanrrr ama sizin tabi içinize sinmiyorsa kendi doktorunuza ya da sağlık ocağı doktoruna da bi danışın öyle kullanın