Nazlpkts Merhaba Kızlar 38.Haftamdayim her uzandığımda hep sol kasık ağrısı yasiyorum ve bu agri geçmiyor. Tekrardan kalkıp yürüdüğümde biraz hafifliyor ya oturunca.. Bu durumu yaşayan var mi
Seyma3534 Nazlpkts ben de 38 deyim. uzanıp kalkarken bacak aralarım ağrıyor sanki alt tarafım çıkacak gibi 😞 ve 2 gündür falan böyle ağırlaştım sanki
Aysehappymom Nazlpkts bende 37. Haftadayım Ve tek taraflı sağ kasık ağrım var Annem çocuğun ayağı oraya geliyor veya çocuk bir tarafını oraya veriyordur ondan diyor Doğum ağrısında tek taraflı olmazmış
Nazlpkts Seyma3534 ben sağ bacağımi zor kaldiriyorum elimle destek veriyorum bazen bı yerden bı yere koymak için
Nazlpkts Seyma3534 bebeğin çok fazla toplaniyor mu peki.. Birde doğuma hazırlık için ne yapiyosun. Egzersiz olarak
Nazlpkts Seyma3534 ya yürüyus yapıyorum gün içinde evde çok durmuyorum hareketliyim. Günler yaklaştıkça iyice stres olmaya başladım.
Seyma3534 Nazlpkts yürüyüş değil de demek istediğim hamile yogasında basit ve bel bacak kasları için etkili hareketler var onlardan yapabilirsiniz. ben hamileliğimin başında çok ağrı yaşamıştım sonra yogaya başladım şükür geçti. şu an ki artık sanırım doğuma hazırlık ağrıları
Seyma3534 Asklim pozisyonundan kaynaklı olabilir. benim de öyleydi poposu sağ tarafa doğruydu ayaklarıyla
Seyma3534 Asklim bir de sancı ya da kasılma tek taraflı olmuyor.karnınızın her yeri sertse kasılmadır. tek taraflı oluşan sertlikler ve toplanmalar bebek hareketleri ile ilgili
Asklim Seyma3534 günaydın bazen göbeğimin olduğu yere dokunuyorum dümdüz hissediyorum neden acaba bebek acaba pozunu mu degistirdi
Seyma3534 Asklim instagramda ebe kadın hürcan var ve doktoru furkan kayabaşoğlu. onların youtube da videoları var izlemenizi tavsiye ederim. yalancı sancı ne doğum sancısı ne gibi gibi