Ozlem-BRT 11+4 günlükken ultrasonda iki kese göründü birinde bebek ve kalp atışı varken diğer kese boş Böyle bir durum yaşayan var mı arkadaşlar Doktorum ikiz gebelik olarak başlamış ancak biri gelişmemiş dedi Bende ilk defa böyle bşy duyuyorum