aycicegi22 Tüp bebek sürecindeyiz, birikimimizi kullandık. Yatırım yapmak istiyoruz ilerisi için küçük küçük. Siz neler yapıyorsunuz? Neler önerirsiniz
Eksijelibon aycicegi22 günü kurtarıyoruz:) tüp bebek kredimiz + 14k kira + aidat , faturalar , mutfak , doğum parası , bebeğin masrafı derken . Eve giren 45-50 k dan cebimize bir şey kalmıyor
Eksijelibon aycicegi22 anlatamazsın. Birde bizi zengin sanıyorlar. Bende işe dönüşün hesabını yapıyorum. Çocuk dogunca Yıllık izin vs 4 aya kadar evdeyim. Bari 6 aya kadar durabilsem diyorum. 2 ay ücretsiz izin bile belimizi büker + 1 sene içinde taşınmamız gerek😃 sağ salim doğsunda oğlum artık gerisini boşverdim