prensinannesi2024 Kızlar cumartesi günü 16 haftalık olacam 2 hafta önce gittiğimde özel hastaneye oğlum olacak dediler ve dedimki doktora yüzde yüz mu dedim evet kesin dedi acaba değişirmi ona göre taki yastigi filan alacam tereddüt ediyorum
hayalim35 prensinannesi2024 genelde erkeklerin değişmiyor kızlarda yanılma oluyor ama daha erken son ayda da yastık yapabilirsin ya da 30 li haftalarda hem kesinleşir o zmna kadar
Smyye0303 prensinannesi2024 ayrıntılı usgden sonra alisverisini yap nolur nolmaz erkek değişmez ama nadirde olsa bazıları değişebiliyor garanti olmasini bekle 😅
Filizsz prensinannesi2024 bana kızımda %90 erkek dedi eve geldm bir sürü plan yaptm bir hafta sonra gittim kız dedi doktor istersen bidahaki gittiginde emin olunca yaptir cnm
prensinannesi2024 hayalim35 bende kararsız kaldım eylül 19 da ayrıntılı ultrason var o zaman belki diyomda bilmiyorum artik
5678_ prensinannesi2024 devlet hastanesinde tedavi görüyorum sık gittiğim hastane ve bana bikere tek kıza benziyo dedi araya zaman girdi ve özele gidince de erkek olduğunu öğrendim
prensinannesi2024 Arzuarslan 15+3 de özele gittim erkek dediler bende dedim kesinlikle hocam dedim evet kesin dedi
Gebeyim-32 prensinannesi2024 benim 9. Ve 12. Haftada erkek demişti tabi kesin konuşmamıştı . Sonra 16 da arkası dönüktü göremedik . Ben aynı hafta tekrar gittim erkek dedi . 20. Haftada detaylıda testisine kadar gördük 😂 ben 16. Haftadan itibaren erkek kıyafeti almaya başladım ama özel yapılcak şeyleri isimlileri falan şimdi yaptırmaya başlıcam