Zulalg Elo__35 19 haftalık hamileyim baştan bu yana 20 kere acile gittim. Serum veriliyor. Kan idrar alınıyor Zaten ekstra bir şey veremiyorlar
Deletedmom_053 Elo__35 evet ben ilk 3 ay hep serumla idare ediyordum baş agrısı istifra bir olunca acile gidip serum taktırıyordum o yüzden seni çok iyi anlıyorum Şuan beş aylığım ara ara devam ediyor
xbebegimx Elo__35 mide bulantisi icin serum takarlar, doktorun prilam verdiyse gece 2 tane icip yat gunduz fayda etmiyordu bana da
Elo__35 Alttan muayene ettiler çok kusmak iyi değil dediler kan idrar aldılar yatış verilebilir ama bebek iyi dediler birşey anlamadım