Gfatmag Şöyle ki Gebelik testi yaptım pozitif çıktı. Sağlık ocağında kan verdim betam 62,3 çıktı. Son regl tarihim 29 Haziran bu tarihe göre 5-6 haftalık hamile olmam, Beta değeriminde yüksek olması gerekiyor Bu gün tekrar kan verdim artış gösterirse geç döllenme, beta değerim 62,3 yada aşağısı ise boş gebelik oluyor.
İlk gebe kaldığımdada sürekli kan vererek betamı takip etmiştim