Senbenimmucizem Ne zormuş isim kararı 1.Erva 2.Lina 3.İdil 4.Beren Eşim hiçbirini beğenmiyor 🥺çıldıracagm bebekler doğacak isim yok ya kendin bul diyorum o da yok sizce hangisi
Birminikannesi1 Senbenimmucizem heryer lina doldu artık bana çok sıkıcı gelmeye başladı ama erva güzel 😂 hatta zeynap erva çok yakışıyor 😃
sevgi9654 Yeğenimin adı Beren 🫶 Beren ismini çok seviyorum çok zeki akıllı oluyorlar ama tanıdığım tüm Beren’lerin (4 tane) babası vefat etti. Maalesef yeğenimin de öyle. (abim) Bence Beren koymayın 🥲