busranur02 ben gidiyorum, ilk gebeliğim Pınar Türk’tü onun önerisiyle 2. Gebeliğim için Okan beye gidiyorum memnunum çok nazik kibar biri sorduğunuz soruları ayrıntılı cevap veriyor herhangi bir sorununuz olduğunda telefondan ulaşabiliyorsunuz. Ben hastanede falanda yattım çok ilgiliydi