Nurylmz99 merhaba,benim ilk gebeliğim böyleydi.Hastanede dahi yattım, sana tavsiyem,bol su,karpuz,tatlı gıdalar ve şeker sorunun yoksa baklava yemen. Böyle bçyle ben 37 ye kadar geldim çok şükür. Eğer İst.daysan okmeydanı ssk da doçent miraç bey var ona perinatolojiye randevu almanı öneririm.Bir de hergün havuç suyu içtim.