Dvliii21- bağcılar tarafındakini diyorsanız eğer normal doğum 48 bin yatak ücreti ekstra alıyorlarmış her gece için o ayrıymış sezeryanı bilmiyorum ama geçen hafta oradaydık bi arkadaşımız için doğumhanede çalışan bi abla söyledi bizede ücretler böyle diye