Elaozer Kızlar 31. Haftama yeni girdim sancım vs yok biraz bakındım internette 32. Haftadan başlıyor yazmışlar sorunsuz geçen gebelikte kaçıncı haftada giriliyor ilk gebeliğimde 😀🤦🏻♀️🥹
Ozge111 Elaozer 3 kaybım var ocsapar kullanıyorum Bi sıkıntı yok ama o yüzden olabilir doktorum titiz davranıyor devlet takipli yim
Elaozer Ozge111 benimde devlet ama asla öyle takip veya bu tarihte gel asla demiyorlar kendi kafamıza göre hareket ediyoruz maalesef 🤦🏻♀️