Kızlar bugün rutin kontrolümüz vardı fakat doktor bebeğin kilo almadığını ve suyunun azaldığını söyledi sezeryana almamız gerek dedi akciğer gelişim iğnesi verdi 2 gün sonrada doğum günü verdi fakat ben yinede suni sancı ile normal doğum şansımı denemek istiyorum benim gibi durumla karşılaşanlar var mı aranızda ****