Kızlar 30 haftalık hamileyim ama artık kendimi ağır vasıta araçlar gibi hissediyorum 😂 yürüyüş bile yapmak istemiyorum yürürken bebek bir tarafa toplanıyor ve hala ters şekilde aşağı taraflarımı tekmeliyor bel ve sırt ağrım da var artık göğüs kafesim bile ağrımaya başladı yanlardan sizde böyle misiniz ?