Sevval0 kuzum normal Aptamil değil de Aptamil conformil verirsen daha iyi olur conformil gaz ve kabızlık yapmadığı için yeni doğanlar için daha uygun, bende 1 aylık oğluma conformil veriyorum gaz sorunu azalınca normal Aptamile geçiş yapacam. Her formül mamanın birde az gazlı olan versiyonu var Aptamilin ki Aptamil conformil, Bebelac’ın ki Bebelac Gold, Sma’nın ki Sma comfort hangi mama olursa olsun bu az gazlı olanlar yeni doğanlar için daha uygun.