ArsaminAnnesi Bu ikisi arasindaki fark ne? Neden farklilar ? İkisi de cam ve 240 ml ama yazilari farkli anlamadim  
bebeklerimveben_ ArsaminAnnesi 2. Foto da ki ben de var o orijinal olan sen bu çakmayı hangi siteden aldın bence iade et sen
Birikii Çakma sanki çünkü hiç görmedim böyle avent biberon tip olarak zaten yazı da farklı avent yazmıyor sanki
ArsaminAnnesi MerveTeyze evet simdi farkettim yazisi da farkli marka umrumda değil de başlığı sorun yaratır mi siye şüphe ettim bi