Selamün aleyküm Hanımlar ,
Bugün 21 .haftaya yeni girdim
Dün oturduğum yerden kumandaya uzanırken birden bire batma, bişey saplanir gibi bir ağrı oldu sol tarafimda , daha sonra akşam yine elimi bişeye uzatınca oldu ..
Bugün de karnım böyle bişey çok sıktı sertleşti kramp gibi hissettim,çok korkuyorum dünden beri yazmak istiyorum ama herkes bişey söyler diye korktum, doktora görünmek istiyorum ama eşim çalışıyor,biraz zor ve özel hastaneye gideceğim için günleri uzun tutuyorum ki gelişimini anlayabileyim .1 hafta sonra ya gitmek istiyorum hastaneye ama ..eğer kötü biseyse (Allah korusun) hemen gidicem ne olur her biriniz bişey demeyin anne olucam korkuyorum,
Ama bişey de yazın bebeğim çok şükür hareketlerini hissediyorum günde bir kaç defa
Geçenler de Instagram da bir hamilelik sayfasında gördum batma ve kramp hissi olursa doktora görünün diye , bilmiyorum Allah’ım sen yardım.et inşallah bebeğimin sağlığı iyidir herşey normal ilerliyordur ,🥺🥺🥺🥺