Yasingamzer Kızlar dün gece sabaha kadar sanki adet olacakmışım ama sökülemiyormuşum gibiydi ç, ama dayanamıcak kadar değildi sizce kanala mı girmeye çalışıyor yoksa girmiş midir
SeydaaYlmz Yasingamzer benim ilk doğumunda öyle olmuştu geceden sabaha kadar ağrıdan uyumamışım normalde bekarken de adet olduğumda iğne ve serumla kendime gelirdim 🤦♀️😂 o gün sabaha kadar uyumadım sürekli duşa girip çıktım acaba sancı mı yalancı mı diye baktım geçmiyor birde nişan geldi doğum sancısı heralde dedim o gün öğlen hastaneye gittim 2 3 cm le yatışımı yaptılar akşam doğum yaptım. Yani haftanız normal doğum için belki de doğum sancınız olabilir yavaştan artık🤭
Yasingamzer Belimde değildi benim ki tam altta böyle dökülecekmişsin de gelmiyor gibimolur ya öyle bişeydi
1prensesannesi_ SeydaaYlmz bnde geceden beri adet ağrısi gibi ağrı kasıklarım çok ağrıyor belim de aynı şekilde nerde durdugumu bilemiyorum sizce doğum sancısı mi yalancı sancı mi
Busra9696 Yasingamzer şuan 38 haftayım benim de öyle karnımın alt tarafına ağrı giriyor bazen sonra geçiyor ılık suyla yıkıyorum faydası oluyor doktorum söyledi bana da
Yasingamzer Koztaburcan belimde normal küçük hafif var ama ayaktayken altta baskıda oluyor bacaklarımı açarak yürüme hissi geliyor
Koztaburcan Yasingamzer genelde doğum sancısı 3 dakika da bir girip çıkar hem bele hem karna yalancı sancılar genelde adet sancısı gibi olur