Kızlar 170i arayıp sordum böyle bir hakkımız var mı diye, 32 veya 37. Haftada iş göremez raporu almamız gerekiyormuş. Raporu aldığımız tarihten önce 90 gün primimiz varsa doğum parası alabiliyoruz. Ekstra bir şey yapılmasına gerek yok rapor yeterlidir denildi. Bilginize 🌸