tunamomm Daisy0000 teşekkür ederim canım son haftaya kadar bekletiyorlar fln diye duydum da ben hatta kendileri bile dönderiyir dediler
Daisy0000 tunamomm 37 den sonra dönme ihtimali çok çok düşük ,sezaryen olacaksak normal doğum sancısı çekmenin çok mantığı yok o yüzden son haftaya kadar beklemedi doktorum..
tunamomm Daisy0000 bende 34+5 deyim hala dönmedi sezaryan istediğim için özel gidiyordum ama dönmezse eğer şehir Hastanesine gitmeyi düşünüyorum