Semra88 41. Haftadayım gece az az suyum geldi nişanda geldi ağrım falan Yok bende ağrımı evde çekip gitmek istiyorum biliyorum doğum başladı belli ama sancılarım başlayana kadar gitmesem hastaneye bişey olurmuyki az az su geldiği için bebeğime bişey olurmu
ikinciannelikicin Semra88 oncelikle bi avazda dogurursun insallahhh. Bebegin suyu ne zaman biter belli olmaz canim bence git doktora riske atma yavrunu
031965 Su biterse sıkıntı olur en azından onu kontrol ettirin, doktora da sıkıntı yoksa sancımı evde çekeyim deyin yolluyolar zaten eve