Yarın 29 haftalık olucam. Geçen perşembe sancılardan hastaneye yattım pazartesi çıkmıştım ama arada hala sol kasıgıma ağrı giriyor. Benim gibi olan var mı ?
Progestan kullanmaya başladım ama yine de krampları hissediyorum bazen çok yoğun hissettiğim de oluyor.