Aysunays Momtobe34 cok rahatsiz edici bir durum ismi benimseyememek umarım.gecici bir durumdur hepimiz icin
hopefortomorrows tazeanne23 biz cinsiyeti belli olduktan sonra bir isme karar verdik. İkimizin de içine sindi. O gün bugündür kendi aramızda bile ismi ile bahsediyorum kızımızdan. Üç ay kaldı. Umarım kimliğe yazmadan isimden sıkılmayız
Ozmeeenn Garipbiryil bende aynı durumdayım bir türlü ismine alışamadım kendi isteğimle konuldu ama koyduktan sonra hiç içime sinmedi
Ozmeeenn Aysunays merhaba bende şuan aynı durumdayım. 2 aylık oldu bebeğim. Ve isim içime sinmedi.. Siz. Alisa bildiniz mi zamanla geçer mi
Ozmeeenn tazeanne23 ben şuanda aynı durumdayım. 2 aylık oldu ve isim içime sinmiyor. İstediğim isim konuldu fakat koyduktan sonra hiç alışamadım. Siz alisa bildiniz mi
Smynsas tazeanne23 ay aynı durumdayım okadar isim bakyorum sonra birinde takıldık kaldık o isimde bazen hoşuma gidyo bazen vazgeçyorum derken dogumuma az kaldı koyarsamda pişman olurmym dye düşnyrm ne yapsm blmyrm😄
Ozmeeenn tazeanne23 bende aynı durumdayım. İsme alışamadım nasıl atlattınız bu durumu. Üstelik benim istediğim isim olmasına rağmen
Talentedmom tazeanne23 eşim beğendi kendi seçti ben de sevdim madem öyle kendi koysun söylesin sana da belki içine siner