Kkbra yani uyanık duruyo bebekler. E bi odada 20 bebek var. Ağlayımca hepsini alıp pışpışlamıyolardır yani.
Dinç, elleri kolları oynayan bebeğim ağlayınca bizi çıkarttılar. Snra bi kağıt vermek için girdik. Fırsattan istifade bakalım dedik. Resmen uyuşmuş çocuk. Tamam iyiliği şifası için orda duruyo ama ilaç veriliyo sanırım bu durum için. Bilen biri aydınlatsa keşke. İçim içimi yiyo.