Sedanryrn Doktor bugün Bebek eşiğinde kanama alanı olduğunu herhangi bir darbe alıp almadığımı sordu kanaman var mı dedi bende yok dedim bişey demedi normal ilaçlarımı yazdı sizce bişey olur mu aklıma çok takıldı