minikaras Slly canım o küsürat yükseliyor mu dikkatli ol benimde 0.370 idi üstünde durmadım meğer hamileymişim 1 hafta sonra yoğun karın ağrısı kanamayla hastanelik oldum düşük yapıyormuşum