Nemregn Kızlar 19 haftalık olduk doktor kontrolümüz vardı plasenta aşağıda oluşmuş, 34 haftalıkken tekrar detaylıda bakalım dedi bu durumu yaşayan var mı? Sorun olur mu acaba?
Busraakay_26 Nemregn Rahmi tam kapatıyorsa hareketlerine dikkat etmen lazım ama sadece aşağıdaysa sorun olmaz benek kilo aldıkça yukarı kayar benim de idrar kesesinin oradaydı kilo aldıkça kaydı yukarı
cokkasmabeabi Nemregn benim ayrintilida söylendi ama şuna dikkat et vs denmedi. Şu an 32deyim yine dikkat ettim korkudan. Posterior pozisyonda yani normal. Kanama vs yasamadiysaniz çıkar yukarı bebek büyüdükçe
Sureyya1 Nemregn benim oyleydi sonradan duzeldi sizinkide duzelir bebek buyudukce plesanta yukari cikiyor
Nermin6060 Nemregn evet 16 haftamda öyleydi ilişki yasak dedi ama detaylıda düzeldi ilerleyen dönemlerde çıkıyor
Nemregn Busraakay_26 yaa bebek 280 gr dedi. İnşallah yukarı çıkmazsa ne olacak sezaryen yada erken doğum mu olur
Busraakay_26 Nemregn tabi riskleri var ama dediğim gibi Rahmi tam kapatmıyordur kapatsa doktorun sık kontrole alırdı
Nemregn cokkasmabeabi benimde bugün ayrıntılı utrasyonda bebek iyi sadece plasente aşağıda 34 hafta tekrar gel dedi
cokkasmabeabi Nemregn hayır yerinde artık aşağıda değil. İlişkiye girmeyin ağır kaldırmayın gün içinde çok ayakta durmayın. Mümkün olduğunca yatıp dinlenin. Zaten kanama vs olmadıysa rahim agzini tamamen kapatmiyorsa çıkıyor.
bebitomom Nemregn benim de 21 haftadan belli aşağıdaydı rahmi tam kapatmıyordu sezaryen olur böyle devam ederse dedi perinatoloji doktoru beni de doğum şekline karar vermek için 34. Haftada çağırdı Salı günü gittim 34+3 haftalıktım yukarı çıkmış daha da çıkar normal doğum öneriyorum dedi sıkma canını dikkat et sadece çıkar o yukarı rahim büyüdükçe
Nemregn bebitomom yaa inşallah hadi bakalım biraz tedirgin oldum sadece ama geçer inşallah ilk doğumum epiduralle normal di bunu da öyle düşünüyorum
bebitomom Nemregn kanama riski oluyor ama öyle aman aman bir risk yok benim 30 ve 31. Haftada çok az lekelenme oldu ikisinde de acile gittim hiç bir sorun olmadı hata kanama riski için progestan kullanıyordum doktorum onu bile bıraktırdı kafana takma dikkat et kendine Allah’ın izniyle birşey olmaz dediğim gibi en kötü ihtimalle sezaryen olursun başka bişey olmaz
Nemregn bebitomom ayy inşallah canım çok teşekkür ederim rahatladım. Doktorum sorun olmaz dedi sağlık ocağı hemşiresi baya korkuttu eşini kendinden uzak tut ağır kaldırma dikkatli beslen gibi
bebitomom Nemregn sağlık ocağına bakma ya ben nefret ettim Aile hekiminden evim sağlık Ocağına yarım saat yürüme mesafesinde hava da sıcak yürüdüm tansiyonum 13 çıktı diye beni hemen hastaneye gönderdi doktorumu arattı gebelik zehirlenmesi diye doktorum baya kızdı aile hekimine değiş mutlaka bilinçsiz bir hekim dedi abartıyor aile hekimi hamileliğimin başında da bana kan değerlerin çok düşük sen böyle doğum yapamazsın sende bebekde masada kalırsınız dedi ağlaya ağlaya kadın doğum doktoruna gittim Dr bana evet değerlerim düşük ama ilaçla düzelir dedi ki öylede oldu şuan aile hekimime asla gitmiyorum sağlık ocağında ki ebemle konuşuyoruz çok iyi ve bilinçli bir ebe sağolsun