S-c5656 bende 54 ile hamile kaldım hep 27 beden pantolon small beden üst giymeye alışığım şu an x large falan zoruma gidiyor artık başa geldi ama hem sarkacağım hemde çatlaklarım gitmeyecek gibi geliyor🤢 ben doğumdan sonra tecrübelerimi paylaşırım sizinle korse falan düşünüyorum hemen bakalım umarım faydalı şeyler paylaşırım