İlk gebeligimde bendede olmuştu ama ilerlemişti yara olmuştu doktorlar müdahale etmedi bacoderm diye.krem.vermislerdi sur diye ama.pek.bi faydasını görmedim çareyi bebeğim doğduktan sonra operasyonla tırnağın o tarafını genel cerraha kestirmekte bulmuştum tırnak uzadıkça normal uzadı tekrarlamadi