Bende yarın 11.00 de çatlatma iğnemi vurulacağım. Klomen kullandım öncesinde. Yumurtam bayağı büyümüş büyüklüğünü sormadım. Sağ tüpten yumurtlama olmuş. Fakat benim sağ tüpüm dış gebelikten dolayı tıkalı. Ama bazen diğer tüp yumurtayı tutabiliyomuş. Allahtan ümit kesilmez. Bu ilk denememiz. Eğer olmazda 2. Yi deneyecek doktor