Kizlar 2. Ay kontrolunden geldim. 2 ay 9 günlük olduk. Bugün aşılarını yaptırdık.
Kızım 20 günlük olduktan sonra kaka yapmama sıkıntısı başladı 4 günde bir yapıyordu bazen 7-8 günde bir yapıyor şimdi. Değişiyor.
Neyse gazı da kokulu kakasını yapınca da kokulu oluyor.
Doktor şikayeti var mı dedi bende böyle böyle dedim.
Süt alerjisinden bahsetti. Zaten süt içme diyordu öncesinde gaz yapar diye. Şimdi süt, yoğurt, peynir, et, kıyma vs yani inekten çıkan hiçbir şeyi yemiceksin dedi. Tavuk balık sebze meyve yiyebilirsin dedi. Çok canın isterse de yoğurtla peyniri keçi sütünden yapilmis olanı bul onu ye dedi 🙄
Süt alerjisinde döküntü olmiyormu ya bebeğin vücudunda?
Yani sadece kaka yapamiyor ve kokulu gaz kaka oluyor diye süt alerjisi demesi tuhaf geldi yani inanmadim açıkçası. Bunun bir testi tahlili biseyi yok mu? Belirtileriniz nelerdi?
Zaten sap simplex kullanıyorum.
Şimdi debridat şurup yazmış bulamadım muadilini verdi eczacı.
Forbiome minies damla birde relamax laktaz damla yazmış. Bunlar da gaz damlası dedi eczacı.
Bunları almadım. Özel hastabe olunca özel ilaçları dayıyor habire zaten yeterince pahalı yazdığı ilaçlar hep. Birde inanmadım pek zaten tek doktorun görüşüyle süt alerjisi muhabbetine. Benden önce giren kızın bebeği de 2 aylık ona da kakasını yapamıyo diye aynisinu söylemiş. Ezber gibi geldi biraz ilaç firmaları ile anlaşmaları olduğu için ilac satmak iicn yapıyor belkide dedim. Birkaç yere daha götürüp ona göre alicam ilaçları