Nehir hanımda ikinci oğlumu doğum yaptım. Normalde aynı hastanedeki başka Dr gidiyordum ama o gün ona denk geldim normal ultrasonla bakmıştı fakat ben 41. Haftadaydim çatala gecmemi alttan muayene edeceğini söyledi ve muayene de 3 cm açılma vardı yollamadi beni yatış yapıp o gün doğum yaptırdı.