yumamiii biraz zor. Normal sancıyı da çektim yaklaşık 9 saat falan ardından sezeryana alındım normal doğumun sancısı gerçekten zor. Ama sezeryanda da sonrası zor. Dikişlerim sebebiyle yataktan tek kalkamıyorum hala. Ne kadar yürürsen o kadar iyi oluyor. Gaz çıkarmak ve idrar yapmak gerekiyor hastaneden taburcu olmak için 24 saatin sonunda gaz çıkarabildim. İdrar daha kolay oldu bol su içmek gerekiyor. Kalkıp yürüdükçe daha iyi hissediyorsun kendini. Ben dün gece taburcu oldum. Şimdi minik kızımla hayata adapte olmaya çalışıyoruz