Merve98Karaca Arkadaşlar normalde kutu süt kullanıyorum ama eşim 5 kg çiğ süt getirmiş boşa gitmesin diye onu kaynattım ama içemedim aranızda içenler sütlaç ta vs kullanıp yiyenler var mı ??
Pelinizm Merve98Karaca Bende öyle taze süt içmek yoğurdu evde yapmak istiyorum... hani o süt daha sağlıklı aslında ama hiç denemedim korktuğumdan🙄🙄🙄 Çokça kaynatıldıktan sonra bşy olmaz diye düşünüyorum ama yine de şurada bekliiim🙄
BBusraa Merve98Karaca ben de çok istiyorum çiğ sütü kaynatıp yoğurt vs yapmak yapıyorum da evdekilere ama maalesef hamilelikte yasaklar arasında. Doktorum kesinlikle tüketmemem gerektiğini söylüyor hamilelik boyunca 😫
mineeeee Merve98Karaca iyice kaynatmak gerek canm.Bende yoğurt yapıyorum evde.Icmek içinde paket süt aliyorum
Ysn Merve98Karaca senin mikropları kirman için çok kaynatman gerekiyor çok kaynatınca da vitaminleri ölüyor en iyisi cam süt
Deletedmom58 Ben ilçede yaşadığım için direk ineği olan bi komşum var, inekten sağar sağmaz ben alıyorum. Hatta inekten sağılan o ilk ılıklıpı bile gitmemiş oluyor. Yani şüphe duymuyorum. Bi güzelde kaynatıp kendi yoğurdumu yapıyorum. Nerden kimden geldiğini bilmediklerinizi tüketmeyin tabi, ama güvenilir elden tüketilebilir. Annem tüm hamileliklerinde köyde olduğundan inekte besliyormuş hep der biz bol bol yer içerdik bizim hiç takviyeye ihtiyacımız olmadı diye.
Zmraemr Ebenin söylediği ilk sey yoğurdunu kendin yap paketten uzak dur.Biraz fazla kaynatıyorum hem yoğurt yapıyorum hem süt içiyorum. Oyle bir yasak duymadim
Gmzort Merve98Karaca 38 .haftamdayım sürekli ev yoğurdu yapıp yedim süt kaynattıgımdada içtim ,marketten süt içiyorum yoğurt yemiyorum . iki doktora gidiyorum marketten uzak dur dedı ev yogurdu ye demişti öyle yaptım bir sorun yasamadım sütü de 3-5 dakika kaynatıyorum . Yinede siz doktorlarınızı da dinleyin .
Minikus Merve98Karaca canım ne kadar kaynatırsan kaynat mikrobu ölmüyormuş geçen tv de izledim gebelikte önermiyorlar zaten bi sureden sonra kaynatirsan vitamini kayboluyormus benim de eşim almış ben israf olmasin diye sütlaç yaptım mecbur
Necla06 Merve98Karaca kaymak tabakasının birikmemesi gerekiyor kaynatırken sürekli karıştırırsan mikroptur vs. Seyleri en aza indirmiş olabilirsin ama sagilan hayvani iyi bilmek lazım hastalık vs. Varsa bu zamanda büyük sıkıntı yaratabilir sana ehlini bilmiyorsan ve şüpheye düşeceksen bence tüketme. Bende hazır süt kullanmıyorum mesela ama sana kesinlikle market sütü tüketme diyemem çünkü bizim kendi ineklerimizin sütü ve yoğurt peynir süt dışardan almıyoruz.
Nursen21 Merve98Karaca canım dr bana çiğ süt alıp kaynatıp iç demişti memleketinde süt çok demişti içtim şimdiye kadar hiç hazır süt içmedim yoğurdumu kendim yapıyorum sütlaşta yapıyorum hiçbir şikayetimde olmadı çok şükür bebeğimin durumuda çok şükür Hatta yumurtamıda çiftlik yumurtası olarak satılandan alıyorum
Bsrakzmn Ben bir sakınca görmüyorum daha sağlıklı buluyorum hatta🤷🏼♀️Sonuçta kutulara giden sütler nereden gidiyor yine köylerdeki ineklerden alınıyor ben köyde büyüdüm eşimde yan köyümüzden İnan’ın inek sütü direk size gelmesi daha sağlıklı gördüğüm bir olaydan bahsedeyim bizim köyden de süt alıyorlardı herkes tenekesini kapı önüne koyardı birgün baktım köpek kafasını daldırmış içiyor sütü alanı uyarmama rağmen bişey olmaz onlar kaynatılıyor dedi 🙊🙊demem o ki kutudan daha sağlıklısı evinize gelen çiğ sütü kaynatmak 🤷🏼♀️
Buseayazerdgn Merve98Karaca bn yogurt yaptm birazini sutlac kalaninida ictik gayet hicbise olmadi bana
Pinkyy Merve98Karaca bende güvenilir yerden süt alıp kaynatıp yoğurt,sütlaç vs yapıp kullanıyorum,kendimi bildim bileli annemde aynısını yapardı,dokorumada söyledim,süt paket içebiliyorum ama yoğurtta kendi yaptığımı çok severek yiyorum..
Tugbax68 Kaynanam yolluyor kaynatip yogurt yapip sut iciyordum 11 haftaligim suanlik sorun yok yani kullanmamalimiyim
Aliiss Merve98Karaca benim doktorum hazır yoğurdu yasakladı evde kendin yapacaksın dedi 💁🏼♀️ Bende öyle tüketiyorum ve çokta memnunum 🌸
Esraaaaaaaaa Merve98Karaca marketteki hazır yoğurt hazır sütte vitamin aramayın hep ilaçlı toplama sütler kaç tane inekten toplanıyor bizim inek var annem getiriyor kaynatıyorum karıştırarak 15 dk falan sonra hemen suya koyuyorum soğusun diye vitamini ölmüyormuş böle yapınca
oznuryalcn Merve98Karaca Benmde kayinvalidem gonderir sutu her hafta kaynatir yogurdumu yaparim 17 haftalik olduk Allahima sukur bebegim gayet saglikli 😊
Melekkk26 Bende yoğurt ve sütlaç yapıyorum ama içmek için doktorum sadece pastörize süt içmemi istiyor , hazır süt alıyorum yani içmek için