Merhabalar kızlar 7+5 haftalık hamileyim 2hafta önce kese görünmüştü bugün gittim doktor istediğim bigi görünmüyor dedi kalp atışını da vajinal muayene ile çok az duydu 4gun sonra herşey kesinleşir dedi böyle olup sonraki haftalarda sağlıklı gebelik geçiren var mı?😥