mineeeee Hanus Yaptırdım canm. İyikide yaptirmisim 50 cc de yüksek cikti.Allah korusun önlem alınmazsa ciddi sonuçlara yol açıyor şeker yüksekliği.Simdi diyet yapiyorum .Günde sekerimi olcuyorum.
EzgiDurdu Hanus ben de yaptırdım doktorum zorunlu tutuyordu iyi ki de öyle olmuş baya yüksek çıktı şimdi verdikleri diyeti uyguluyorum hergün şekerimi ölçüyorum
mineeeee [bilinmeyen] onu doktorunuza sormanız gerekli.Ben hiç açlık tokluk yaptirmamistim.Haftasi gelince şeker yüklemesi istedi direk bizden
Arslanfatos Açıkçası yaptırma taraftarı değilim açlık tokluk olarak ölçülmesi gerektiğine inanıyorum.. bana söylediler test sonuçlarım olumlu ise yaptırmayacağımı belirttim. Şeker yüklemesinin gerekli-gereksiz ne yazık ki en çok yapıldığı tek ülkeyiz.