O haftalarda benimde başladı ayaklarım şişmeye sıcak havalarda dahada kötü oluyor özellikle çok ayakta kaldiysam yada oturuyorsam oluyor ayaklarimi bol bol uzatıyorum iyi geliyor doktoruma da danıştım idrar testi yaptı protein kaçagı var mı diye negatif çıkınca hamilelikten oluyor dedi bol su iç tuzu kes dedi 🙏 yani hamilelikte oluyor canım bu 🙏😇