Asl_13 Babyannesii bnde bugün çektirdim hiç bastirmadi hata niye bastirmadi diye kebimle celiskilendim
Sedefdinc Valla bu gün yaptırdım bende az bişey bile çiş olsa altıma yapardım o bastırmayla 🤣niye bastırdılar diye hiç düşünmemiştim gerçi