Yenibiranne01 Kızlar merhaba 33+3 üm nst için ne zaman hastaneye gıtmem gerekıyor sızler ne zaman gıttınız
Esraaaaacun Yenibiranne01 bence acele etmeyin doktorunuz zamanı biliyor ve size söylüyor beni 35 de aldı
Yenibiranne01 Doktorum kendı sehrımde olmadıgından bende sızlerın fıkrını almak ıstedım cok teşekkürler