Kızlar şuan 7 haftalığım, 5. haftada başlayan ayak ödemlerim inanılmaz arttı. Sabahları uyanınca bile şiş, baldır kısmı da şiş, semsert ve artık ağrıyor ve çok sıcak yanıyor bacaklarım ve ayaklarım, doktora diyetisyene söyledim ama bir çözüm vermediler, sizler neler yaptınız ya da doktorlarınız neler dedi? Tavsiyeleri bekliyorum. Korkuyorum artık bir şey olacak diye