Yeniannis-s 3 aylık hamileyim ve göbeğimde sanki kalp atışı var hissetmiyorum ama gözle görüyorum hareketini normal mi ?
aslanprenses_ Yeniannis-s evet çok normal. Kalbin attığı için karnın da atıyor. Normalde de atıyordu hamilesin diye dikkatini çekiyor sadece.