Oznurkocuk Kızlar bugün muayenem vardı kendimi çok kastım kasmamak için ne yapmam lazım haftaya bir daha çatı muayenesi olacağım
Ayse1643 Rahat ol canim kendin için normal doğum olursun inşallah benim 2. hamileligim ilkinde cok iyi gecti simdikide inşallah guzel gecer