Merhaba güzel anneler sizlerden güzel birsey duymaya ihtiyacım var hemen olayı anlatıyorum 7+5 im fakat geç döllenme olduğu için kese 6 haftalık görünüyor benim kontrolüm vardı bugün hem devlete hem özele gidiyorum bu sabah devlete gittiğimde alttan muane ile bebeği gördüğünü söyledi ama daha küçük olduğu için kalp atışını dışarıya veremiyorum dedi iki hafta sonra tekrar gel dedi ordan içim rahat bir şekilde ayrıldım ve özele gittim özele gittiğimde sadece karnımdan muane ederek boş gebelik olduğunu ve bugün hemen kürtaj yapmamız lazım dedi ben sabah devlette yaşadığım olayı anlattım bana sadece ben burda gördüğüme bakarım diğerleri beni ilgilendirmiyor dedi ben şok oldum ondan sonra farklı bir doktora gittim yine özelde baya övülen bir doktordu orda olayları en başından anlattım muanede Yolk kesesini gördü bebek daha yeni büyüyecek dedi pazartesi günü daha iyi anlarız dedi ama kürtaj için çok erken dedi ben be yapacağımı neye inanacağımı şaşırdım bana akıl verirmisiniz? Ne yapmalıyım