Benim eşim gemide çalışmayı düşünüyor bebeğim daha küçük 6 aydan başlıyor galiba sözleşme tabii ki zor zorluğu da var bilmiyorum ama 6 ay mecbur idare etmek zorundayız o süreçte annemlerde kalicaz bebhimle bir yandan bir korku var içimde bilmiyorum diğer yandan diyorum ki gitsin belki biraz daha toparlarız avantajları ve dezavantajları nedir internetten araştırdığım zaman çok eski konuşmalar var bu konu hakkında ama şu an ne durumda bilmiyorum bu meslek