Sevvalturkan Merhaba kızlar 38 haftalık gebeyim bugün kahverengi akıntım geldi bu ne anlama geliyor endişelenmeli miyim haftaya sezeryan günüm
Esmanur54 Sevvalturkan ben nişan diye biliyorum ama eğer alttan muayeneye girdiysen ondanda olabiliyor benimde oğlumda öyle gelmişti 1 hafta sonrada suyum geldi
Sevvalturkan Esmanur54 sezeryan olacağım için alttan muayene olmamıştım şuan yapmam gereken bişey var mı hastaneye gitmeli miyim
Esmanur54 Sevvalturkan yok isterseniz yine sorun bi doktorunuza ama korkulacak bişey olduğunu sanmıyorum nişanınız gelmiş gerçi sezeryan diyorsunuz yinede bi danışın isterseniz
Hsrt80 Bence hemen hastaneye gidin eğer nişansa doğum gelir bebeğin başı kanala giyerse sezaryan alır belki