2kizannesi- Sabahın köründe, pardon geçenin köründe uyanan birisi olarak hiçte tatlı değilim 😂 Grip oldum olucam sayılır kızlar burnum tıkalı ama akıyor 🤪 boğazım kaşınıyor akşam zaten o kadar üşüdüm ki sırtlarım ciğerlerim ağrıdı resmen sırtıma sıcak havlu falan koydum hırkayla yattım önerilerinizi bekliiyorum iyice olmadan toparlayayım kendimi
2kizannesi- desagr 20 yaşındayım ikisini de ağzıma sürmedim desem inanır mısın 🙈 hiç yemedim nedense yani yiyipte beğenmemiş olsam ne âlâ ama bilmiyorum hiç yemedim 🤪
desagr 2kizannesi- Hamilelikte en güzel çözüm bence bu, bi dene deriim zencefil biraz acı ama yataklara düşmekten iyidir 🤓
2kizannesi- desagr tavsiyen için çook teşekkür ederim, zencefil olmasa bile balı sütle falan denicem 🤪😊
desagr 2kizannesi- Rica ederim ama ballı süt balgam yapar kız 😃 ıhlamur kaynatıver barii bi bardak içebilirsin
2kizannesi- Berkaytuana sol burnum hem tıkalı ama hemde akıyor nasıl bi şeyse 🤪 mevsim geçişinden oldu sanırsam hava sıcaktı birden soğudu sonra tekrar sıcak oldu bi anda bi soğudu 😷🤧