sedseda Merhaba anneler ve anne adayları bebek odası yapma konusunda fikirleriniz nedir? Biz tayinciyiz su an oturduğumuz ev de lojman benim gibi kiracı ya da lojmanda oturup da bebek Odası yapacak olan var mı? Ya da sadece anne yanı beşiği mı alacaksınız
-Minikalbim-1 sedseda bende ilk bebeğime oda yapmadım park yatak almıştım uzun süre kullanabilsin diye tamamen sizinle aynı sebeplerden tayinci ve lojmanda oturuyorduk mantıklı olanı yapmıştım. İyi ki de öyle yaptık şimdi memleketimize taşındık ve 2. Bebeğimi beklerken büyüğü ayıracağım için oda yaptım içime sindiği gibi dekorasyonunu yapacağım 💐 2. Uzun bir süre yanımızda olması gerekecek zaten o doğmadan 2 yaşındaki çocuğuma odasına alıştırma sürecine girdik isabet oldu ve hiç pişman değilim.tayinci olup kısa vadede taşınma yolu gözüküyorsa sizede park yatak tavsiye edebilirim uzun süre kalacağınız yerde oda yaparsınız ihtiyaç hasıl olduğunda bence.
mekselinaa sedseda Bizim evimiz 1+1 oturma odası yatak odası mutfak ve büyük oda gibi bir hol yapabileceğim biryer yok maalesef bu pahalılıktada şuanlık olmaz diye düşünüyorum
Didemcann sedseda bence imkanınız varsa şimdiden alın sonra pişman olursunuz almadığınıza malum zamlar herşeye kat kat geliyor en azından mobilyalarını alın derim iki sene önce 5 bine aldım aynı takım 20 bin tl iyi ki almışım
avacadolugiz Merhaba ev kendi evimiz ama ben bebek odası yapmayı düşünmüyorum. Büyüdüğünde Odasını ayırmaya karar vermeden önce hazırlarım inşallah. O süreçte hep yanımda olacak zaten, o yüzden ayrı oda hazırlamayı çok mantıklı bulmuyorum ben.
EbruBoluKaya En başta bende ayrı oda düşünmüyordum anne tanıma sepet beşik aldım ama fiyatlar hergün artıyor ilerde almak daha zorlayacak diye 3 kapılı bir dolap ve şifonyer aldım bebek odamda tek kişilik bir bazam var odasını ayıracağım zaman üstüne bir yatak alıp oraya geçiririm diye düşünüyorum
EbruBoluKaya sedseda normal bebek mağazasından almadım fiyatlar çok fena magiclife dan genç odası takımının içinden dolap ve şifonyer aldım
sedseda -Minikalbim-1 bir besik ya da yatak alınacak elbette ama eşyalarını koymak için bir dolaba da ihtiyacım var çünkü benim gardrobum küçük biraz besik ve sadece dolap mi alsam yoksa almışken hepsi olsa mi içinde bilemiyorum
-Minikalbim-1 sedseda anladım benim 5 çekmeceli şifonyerim vardı onu ilk bebeğimize kullanmıştık ama bahsettiğiniz gibi gardırobumuz küçük değildi siz şartlarınızı daha iyi bilirsiniz tabi.
Gixemm sedseda bence hiç gerekli değil annenin bir anne yanı bir de kıyafetleri koyacak yer varsa tamamdır 👍 5 yaşında kuzum inan suan ne gardolabı yeterli geliyor ne de yatağı 3 sene benimle uyudu zaten
MerveTeyze sedseda canım tayinciysen bir n fazla 2 sene kalacaksan hiç gerek yok sök tak zaten eşyaların canı çıkıyor bir şifonyer bir anne yanı yeter 2 seneden fazla kalacaksan o zaman da al derim
MerveTeyze MerveTeyze fiyat farkı işin de bebek odasına harcayacağın parayı kenara at altın yada döviz yapıp