Sevda0444 e_blue_sky_a ayyy canimm Vallah anlatilmaz yasanır🫣🥹 çok güzel bir his ya 🥹❤️ geceleri uyutmaz😅
e_blue_sky_a Sevda0444 yaa maşallah ne tatlı, Allah o günleri göstersin bize de, hepimizi kavuştursun inşallah
1prensesannesi_ Sevda0444 yok canım sadece nefes darligim olduğu sancım oldu o kadar şuan nefes darligimda yok bebek aşağıda olduğu için senin bebiş nerde yani karnın aşağıda mi yukarı da mi
Sevda0444 1prensesannesi_ yukarda diye biliyorum canım bende plasenta önde ama doktor öyle dedi ondan dolayı bebeğin hareketlerini bazen hissetmiyorum☺️
Sevda0444 e_blue_sky_a amin insallah her hareketinde gözlerim doluyor vallah🥹❤️ kokusunu içime çekmek için sabırsızlanıyorum 🥹🫣
1prensesannesi_ Sevda0444 benim bebiş kanala yakındı en son girdimi girmedi mi bilmiyorum arada sancılarım yokluyor ☺️
e_blue_sky_a Sevda0444 yaa evlat ne güzel şey. Hızla geçse zaman… aksilikler olmadan, güzellikle ilerlese hersey ve kavuşsak…