Kızlar bnden sıkıldınız biliyorum çok soru sorduğum için 😔 ama iki gündür karın ağrım var ishalim hafif bel ağrım var ve kasıklarım çok aşırı ağrıyor sizce doğum sancısı olabilir mi doktora da gidemiyorum ebeler her gittiğimde azarlıyorlar 37+0 haftalık hamileyim 🥺